Nov 10, 2010

nak cari teman idop @ teman tido ni?????


Ade sorang wanita umor 50 thn yg blom kawen ni... 
alkisahye dia dah lama menjanda jadi dia ni nak teman idop la...
jadik dia pon wat advisement kat kawasan die....


SUAMI DIPERLUKAN :


MESTI BERUMUR DALAM LINGKUNGA 50-60THN... 


JANGAN KASAR NGAN SAYA, XLEH BERLARI2 DEKAT SAYA... 


MASIH AKTIF DI RANJANG(XMATI PUCUK) 


KALU BERMINAT BOLEH BERJUMPA ....



Pastu keesokan harinya, dia dgr ada org menekan loceng rumah dia. 
dia seseorg lelaki yg botak dengan kerusi roda. 
dia seorang yg xde tangan ngan kaki..

pas tu pompuan tuh tnya kat lelaki tuh "kau datg bkn nk melamar ak kn??" 
"tgk diri kau yg cacat xde kaki ni...."
laki tuh pon jawab la "jadik aku xleh lari2 kat kau"

pas tu pompuan gtau "kau pon xde tangan"..
dengan senyum laki tuh pon balas "aku xleh blasah kau nanti"...

pastu pompuan tuh dengan bongkak tnya la " masih sihat ker??"
dengan relex dan tenang laki tuh jawab " xdgr ker aku tekan loceng tadi???" 





p/s : untuk hiburan semata2.....
ni sbnar cite lawak dalam bi...
jadik ak wat translate dalam bahasa ak sndri....
haahaa~~ 




2 comments:

Chenta said...

hehe
terkejut beruk pompuan tuh !

minta izin saya c&p yeaa..

faiz adena said...

xde hal la....
sy pon c&p gak...
tp wat selera org kite jer...